ريمپ ايسيو قسمتي از تيونينگ بزرگ خودرو ميباشد، تيونينگ خودرو شامل چيپ تيونينگ يا همان ريمپ ايسيو ، تيونينگ موتوري ، تيونينگ بدنه که شامل باله ، هواکش ، رينگ و … ميباشد است. مجموعه تيونينگ خودرو دکتر ريمپ ريمپ ecu پژو پرشيا با ايسيو SSAT را براي خودرو شما ارائه ميکند :


·        رفع کپ حين حرکت پرشيا


·        افزايش سرعت و شتاب اوليه پرشيا


·        افزايش سرعت و قدرت پرشيا


·        کاهش دماي کارکرد فن پژو پارس


·        برداشتن کاتاف ( حذف محدوديت دور موتور پژو پرشيا)


·        کاهش مصرف سوخت ( تنها با ريمپ کامل ارائه ميشود)


·        حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو)


·        افزايش شتاب ثانويه پارس


·        رفع کپ اوليه persiaبسياري از مشتريان را شگفت زده کرد)


·        فول ريمپ peugout persia شامل تمام موارد فوق ميباشد


ريمپ ecu پرشيا ، با ايسيو اس ست ، با دريچه گاز معمولي براي افزايش سرعت و شتاب ، کاهش دماي کارکرد فن ، برداشتن کاتاف و کاهش مصرف سوخت صورت مي گيرد. اما هزينه ريمپ SSAT چقدر است ؟ در انتهاي اين مقاله اعلام شده است . ميزان بهبود پرشيا پس از ريمپ چقدر است ؟ اينها سوالاتي است که در اين مقاله به آنها پاسخ خواهيم داد و به افزايش شتاب خواهيم رسيد ، در فيلم زير که يکي از مشتريان فول ريمپ ايسيو پرشيا است، تنها با برنامه ريزي ecu خدمات ريمپ ايسيو را ارائه کرديم :


شرکت دکتر ريمپ ( بهبود سازان خودرو ) ريمپ پرشيا را ارائه ميکند :


ريمپ استيج وان Sage 1


در اين نوع ريمپ ايسيو پرشيا بر روي سوخت، جرقه، سنسور اکسيژن و دريچه گاز به نحوي کار مي شود که با افزايش توان و گشتاور خودرو ، نزديک به 12% کاهش مصرف سوخت حاصل شود. اين نوع ريمپ براي استفاده هاي شهري و يوزر هايي که ميخواهند لذت سواري بيشتري داشته باشند، انجام ميشود. تاثير اين نوع ريمپ 15% افزايش شتاب و سرعت ميباشد.


 


ريمپ استيج تو Stage 2


ريمپ بر روي موتور تقويت شده : در اين مرحله بر روي پاشش سوخت، نحوه جرقه زني ، اکسيژن و دريچه گاز به نحوي تغييرات اعمال ميکنيم که افزايش توان موتور و گشتاور تا 20% حاصل گردد. نکته قابل توجه اين است که خودرو هايي که فاقد هدرز، کيت مکش و ساير تقويت کننده هاي موتور اند ، اگر بدون استفاده از سوخت با کيفيت اقدام به افزايش زياد اوانس و ريتارد براي بدست آوردن قدرت بيشتر کنند منجربه ناک و افزايش حرارت احتراق ميگردد. در وضعيت ناک مقدار انتقال گرما به 1?7برار ميرسد و گاها باعث آسيب پيستون مي شود و همين افزايش دما تخريب کاتاليزور را نيز سبب ميشود. پس براي جوابدهي مناسب ريمپ خودرو پرشيا با استيج 2 براي موتورهاي تقويت شده مناسب است.


ريمپ استيج تري Stage 3


ريمپ براي ماشين هاي مسابقه پرشيا : شرکت دکتر ريمپ با ارائه خدمات ويژه براي ماشين هاي پيست پرشيا با استفاده از برنامه ويژه و ريمپ ايسيو بسيار حرفه اي با سوخت هايي نظير C16 يا الکل حداکثر توان موتور را براي اين عزيزان به ارمغان بياورد. شرکت دکتر ريمپ با تغييرات اساسي در جداول سوخت و جرقه موتور توانايي تغيير سوخت موتور از بنزين به E85 ” الکل – بنزين ” را دارد. اکتان بالاي الکل (116) و خاصيت خنک بودن آن حداکثر راندمان را ارائه ميکند.


 



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

Lynn ذهن اگاهي هوش پيروزي، مشاوره کسب و کار، برندينگ و طراحي وبسايت الگوريتم استاندارد در بازي انفجار shahrzadseyfollahi Jesse سفارش برش ليزر آلومينيوم Matt چاي ميوه اي ميتاسيب baswek