ريمپ خودرو دنا با ايسيو بوش براي افزايش سرعت و شتاب اين خودرو ، کاهش دماي کارکرد فن و حذف کاتاف صورت ميگيرد. اما هزينه ريمپ دنا چقدر است ؟ ميزان بهبود دنا پس از ريمپ چقدر است ؟ اينها سوالاتي است که در اين مقاله به آنها پاسخ خواهيم داد و به افزايش شتاب اوليه به همراه افزايش شتاب ثانويه خواهيم رسيد ، در فيلم زير که يکي از مشتريان فول ريمپ ايسيو پرايد است آمده است ، تنها با برنامه ريزي بدون هيچگونه مشکلي که به واسطه ي قطعات افزودني ( چيپ هاي متصل شونده ) ممکن است پيش بيايد خدمات ريمپ ecu را ارائه کرديم


ريمپ دنا پلاس توربو


تقويت دنا پلاس هاي توربو با ايسيو بوش در مرکز تيونينگ دکتر ريمپ جهت افزايش شتاب ، سرعت و قدرت با ضمانت و گارانتي کتبي ارائه ميشود ، تقويت بوست توربو با افزايش دور و برق و هوادهي و کاهش دماي فن باعث عملکرد بهتر و شتاب فضايي براي اين خودرو ميشود


1.      مجموع خدمات ريمپ ايسيو دنا که در مرکز ريمپ و چيپ تيونينگ دکتر ريمپ براي ECU Me 7.4.9 ارائه ميگردد :


·        افزايش سرعت و قدرت دنا


·        افزايش سرعت و شتاب اوليه دنا


·        کاهش دماي کارکرد فن


·        رفع کپ حين حرکت دنا


·        برداشتن کاتاف ( حذف محدوديت دور موتور (


·        کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ريمپ ارائه ميگردد(


·        حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو(


·        افزايش شتاب ثانويه دنا


·        9- رفع کپ اوليه دنا ( بسياري از مشتريان را به وجد آورده (


·        10- فول ريمپ دنا شامل تمام موارد فوق ميباشد


ريمپ ايسيو دنا


براي چيپ تيونينگ دنا 4آپشن بسيار کاربردي براي مشتريان وجود دارد :


1 – ما مي‌توانيم در ريمپ اي سي يو دنا مقدار کات اف را کاملاً به دلخواه شما تغيير و افزايش دهيم


2 – افزايش کارکرد خودرو : همان‌طور که مي‌دانيد اين خودرو يورو 4 بوده و داراي 2 سنسور اکسيژن است. ما مي‌توانيم براي مشترياني که مي خواهند کاتاليزور خود را خالي و يا حذف نمايند و يا مجموعه اگزوز خود را تغيير دهند، سنسور دوم اکسيژن را از روي برنامه خودروشان به تک سنسور تبديل کنيم. با اين‌کار به هيچ عنوان چراغ چک روشن نخواهد شد زيرا سنسور دوم کاملاً از حلقه کنترل سوخت خارج شده و خودروي شما همانند يک خودروي يورو 2 خواهد شد.


3 – دريچه گاز استفاده شده در دنا ، از نوع برقي است. در خودروهايي که دريچه گاز آن‌ها برقي است همواره ميان فشردن پدال گاز و باز شدن دريچه گاز يک تاخير زماني وجود دارد که براي رانندگاني که نيازمند شتاب اوليه بالا و سرعت گيري ناگهاني هستند به شدت دردسر ساز و آزار دهنده است. دکتر ريمپ با توجه به شناسايي رابط


4 – براي مشترياني که خواهان کاهش دماي موتور خود باشند و بخواهند از دماي بالاي آن رهايي يابند، يک آپشن مجزا و حرفه‌اي دارد . در اين خودرو در حالت فابريک، فن دور کند در دماي 95?5 درجه و دور تند فن در دماي 101 درجه روشن مي شود. ما مي‌توانيم دماي عملکرد فن و در پي آن دماي موتور را به صورت کاملاً نرم افزاري و از طريق ريمپ، تا حد مورد نظر شما کاهش دهيم. (پيشنهاد دکتر ريمپ : روشن شدن فن دور کند در 91 درجه و دور تند در دماي 98 است و دماي خاموش شدن فن هم 87 درجه تنظيم خواهد شد(



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

Nang مونيخ سرويس ديجيکالا Michelle Tracey ساختار قوانين ثبتي پر پرواز آموزش زبان، مکالمات و مکاتبات تجاري و بازرگاني Sandra Samuel